wtorek, 3 września 2013

Epilog...koniec...



…I oto mniej więcej pamiętniku moja historia. Jak widzisz było różnie. Ale teraz wszystko jest dobrze. Jestem szczęśliwa…

28.05.2022r, Iza <3


- Maaaamooo! – usłyszałam śmiech mojej pięcioletniej córeczki. Zamknęłam pamiętnik i schowałam go do jednej z szafek. Wyszłam z pokoju i udałam się do salonu. Zobaczyłam małą śmiejącą się na kanapie, którą łaskotał jej tata.

- Przestań! – podeszłam do chłopaka i również zaczęłam go łaskotać.

- Też chcesz? – zapytał ze śmiechem i położył mnie na kanapie. W tym momencie zaczął łaskotać mnie i Milly

- Przestań! – zaczęłam śmiać się jak opętana. Próbowałam go chwycić za nadgarstki. Było to trudne ale po pewnym czasie mi się udało. – Przestań. – powiedziałam już spokojniej patrząc mu w oczy. On jedynie delikatnie mnie pocałował. Od razu się uśmiechnęłam.

- Fuuu! – mała blondynka zaczęła zakrywać sobie oczy.

- Ojj…Milly… - posadziłam ją sobie na kolanach. – Ty też kiedyś będziesz mieć chłopaka i będziesz się z nim całować. – uśmiechnęłam się do niej.

- Nie! Chłopcy są głupi. Nie będę się całować. To obrzydliwe…- skrzyżowała rączki. Cicho się zaśmiałam i pocałowałam ją w policzek. Dziewczynka uśmiechnęła się i również złożyła na moim policzku małego całusa. – Idę się bawić… - zeszła z moich kolan. Przytuliła swojego tatę i poszła do pokoju. Mogłam chwilę odetchnąć. Plus w tym, że jedna lalka i cały świat przestaje dla niej istnieć. Uśmiechnęłam się ponownie i wygodnie ułożyłam. Zamknęłam oczy aby chociaż chwilę odpoczęły. Dzieci są cudowne ale czasami mam ich dość. Po chwili poczułam ciepło na mojej szyi. Mimowolnie się uśmiechnęła.

- Kocham Cię… - wyszeptałam.

- Ja Ciebie też… - ujął moją twarz w dłonie i delikatnie mnie pocałował. – Jakie mamy plany na dziś?

- Możemy iść na plac zabaw, albo do parku, albo na lody, odwiedzić moją mamę… - zaśmiałam się.

- A może by tak…Milly odwiedziła by babcie? Tak na cały wieczór, noc, ranek. A jutro byśmy po nią pojechali? – zaczął dotykać swoim nosem mojego ucha.

- Podoba mi się ten pomysł…Nawet bardzo… - otworzyłam oczy i spojrzałam na niego.

- Milly! Chcesz dzisiaj spać u babci? – poszedł do jej pokoju. Zaśmiałam się i poszłam za nim. Milly siedziała i bawiła się lalką. – Milly. – usiadł obok niej.

- Tak tatusiu? – uśmiechnęła się.

- Chcesz dzisiaj spać u babci?

- Tak! Tak! Tak! – zaczęła skakać z radości. Uśmiechnęłam się szeroko i zaczęłam ją pakować. Po dwóch godzinach była już u babci, a my wracaliśmy do domu.

- To jakie masz plany? – pocałowałam go w policzek kiedy otwierał drzwi do domu.

- A to zależy. – złapał mnie za rękę i weszliśmy do domu. Szybko zakluczył drzwi. Zdjęliśmy buty i weszliśmy w głąb domu. Od razu udałam się do kuchni, aby zrobić jakąś małą kolację. Kiedy stałam przed lodówką zaczął przytulać mnie od tyłu.

- Co chcesz? – zaśmiałam się i odwróciłam w jego stronę.

- Nie po to małej nie ma żebyś Ty coś gotowała. – zaśmiał się i pocałował mnie w dekolt.

- A po co? – uśmiechnęłam się szeroko.

- Hmm…no nie wiem. – wzruszył ramionami. Wziął mnie na ręce i zaniósł do sypialni.

- Co ty ode mnie chcesz? – zaśmiałam się kiedy położył mnie na łóżku.

- Czego od Ciebie chce? Zastanówmy się… - zamyślił się i zaczął jeździć dłońmi po moich spodenkach.

- Naprawdę Niall? Naprawdę? Tyle lat, a Tobie jeszcze mało? – zaśmiałam się.

- Mam dopiero 29 lat i ty też. Jesteśmy jeszcze sprawni. – zaśmiał się głośno.

- No jesteśmy… - uśmiechnęłam się i zaczęłam go namiętnie całować...

___________________________________________________________________

Szczerze to nie wiem co tu napisać. To już koniec. Całkowity koniec, no ale nic nie będzie trwało wiecznie. Nie będę się tu rozpisywać, bo twierdzę, że nie ma po co i nie jestem w tym najlepsza. Skończyło się tak jak skończyło. Iza jest ze swoim księciem :D Hahahaha :D Piszcie w komentarzach co o tym uważacie. Jakieś swoje zdanie czy coś. Nadal jestem dostępna na ask'u bloga także zawsze możecie napisać, a ja odpisze <3 


Kocham was! <3

7 komentarzy:

  1. Chyba będę pierwsza... Ale sama już nie wiem.
    Tak na początek. Kochana, gratuluję Ci wszystkich obserwatorów, wyświetleń, komentarzy. Gratuluję również wszystkich wspaniałych czytelniczek, które wytrwały z Tobą do końca. Gratuluję Ci także tego, że napisałaś tak wspaniałą historię, tak wspaniałe opowiadanie, które wciągnęło tyle osób. ;* Piszesz cudnie i nigdy o tym nie zapominaj! W sumie... Poznałyśmy się tak jakby przez bloga, prawda? xd Więc dziękuję Ci również za to, że go prowadziłaś. :* Hmm... Kochanie, co do samego opowiadania, to ja miliony razy powtarzałam Ci, że jest świetne, więc nie widzę sensu w tym, żeby znów Ci to pisać...
    A jednak nie... Napiszę. ;D Jest świetne! I zapamiętaj to sobie. <3
    Mam nadzieję, i wiem to, że nie przestaniesz pisać. I z tego jestem strasznie zadowolona. Cieszy mnie to, bo nie darowałabym Ci gdybyś zmarnowała swój talent. ;*
    Hmm... Czy coś jeszcze? Nie wiem. Wiesz, że Cię kocham, bo jesteś wspaniała. :3 I już nie mogę się doczekać Twojego następnego opowiadania. Tym samym, kochana, życzę Ci dużo weny!
    Jeszcze raz,dziękuję za tę historię. <33
    Kocham. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 Piękny Epilog :D I wreszecie Iza doczekała się córeczki *.* Cudowne ! Dziękuje że to dla nas pisałaś !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To opowiadanie było naprawdę świetne!! Szkoda że już koniec ale mam nadzieję że zaczniesz pisać nowe opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no! dobrze że to Niall a nie Harry, chociaż oczywiście do Hazzy nic nie mam. jakoś tak smutno że kończysz to opowiadanie, ale na jak to mówią? coś się kończy, coś się zaczyna. a ty zaczynasz nowe opowiadanie, mam nadzieję że tak samo dobre jak te. dzisiaj przeczytałam pierwszy i ostatni rozdział i płakałam. baaaaaaaardzo się rozwinęłaś przez ten czas, teraz piszesz o wiele lepiej niż na początku.
    mam nadzieję że kiedyś w końcu uwierzysz że jesteś dobra w tym co robisz. wiesz że cię kochamy, prawda?
    A+M.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww słodkie zakończenie, a jak wyobraziłam sobie małą to śmiać mi się chciało. Genialne.
    Zapraszam do mnie i liczę na komentarz,też piszę opowiadania,ale o Louisie i Demi Lovato :))
    http://lifedreamscometrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dokończaj tamta hisotorię! tamta historia była piękna! <3 ♥

    OdpowiedzUsuń